شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۴۷:۴۴

بندرامیرآباد با بندر آنکونای ایتالیا تفاهم‎نامه امضا کرد

باشگاه خبری فراساحل: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد و بندر آنکونا تفاهم‎نامه همکاری دریایی و بندری امضاء کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازمارین تایمز، مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآبادگفت: در راستای سفر هیات اقتصادی مازندران به استان مارکه ایتالیا، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‎های دریایی، بندری و سرمایه‎‏گذاری فی‎مابین بندر امیرآباد و بندر آنکونا با حضور استانداران استان‌های مازندران و مارکه منعقد شد. مهندس علی خدمتگزار با اشاره به اینکه این سفر به دعوت استاندار مارکه و در پاسخ به بازدید اخیر هیات اقتصادی ایتالیا از بندر امیرآباد انجام شد افزود در این تفاهم‎نامه با توجه به موقعیت ویژه بندر امیرآباد در مسیر کریدور بین المللی شمال – جنوب و دسترسی به کشورهای حوزهCIS ، ترانزیت کالا از کشورهای آسیای مرکزی به اروپا از طریق بندر امیرآباد مورد تاکید قرار گرفت.

وی به ۱۰۶۰ هکتار اراضی پشتیبانی جهت سرمایه‎گذاری در بندر امیرآباد و شرایط ویژه گردشگری دریایی مازندران اشاره و اظهار داشت یکی از بندهای این تفاهم نامه واگذاری زمین به سرمایه گذاران ایتالیایی برای استقرار صنعت ساخت کشتی های مسافربری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد می‌باشد. مدیر بندرامیرآباد در پایان با بیان اینکه در دریای خزر حمل و نقل کالاهای فله و خشک از رونق خوبی برخوردار می‌باشد، یکی دیگر از بندهای این تفاهم نامه را مشارکت سرمایه گذاران دو طرف در ورود کشتی های فله به دریای خزر عنوان کرد.



  کد خبر : 2957
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :